Get Adobe Flash player
physio-therapy_epikoinonia

Online Χρήστες

Έχουμε 3 επισκέπτες συνδεδεμένους

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΝΟΝΤΙΤΙΔΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ?

Ο Αχίλλειος τένοντας ενώνει την πτέρνα με τον γαστροκνήμιο και τον υποκνημίδιο.

Οι κακώσεις που παθαίνει ο τένοντας αυτός είναι η τενοντίτιδα και η ρήξη (ολική ή μερική).

Η τενοντίτιδα του Αχιλλείου είναι με απλά λόγια η φλεγμονή του τένοντα που προκαλεί πόνο στο πίσω 
μέρος του ποδιού κοντά στην περιοχή της πτέρνας. Η ρήξη του τένοντα είναι ένας σοβαρός τραυματισμός ο οποίος προκαλεί διαταραχή ή και διακοπή της
λειτουργίας του ενώ παράλληλα συνοδεύεται με πόνο στην περιοχή της πτέρνας. ΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ? Η τενοντίτιδα του Αχιλλείου συμβαίνει από: · Υπερχρησία του τένοντα · «Σφικτούς» γαστροκνημίους · «Κοντούς» Αχιλλείους τένοντες · Συχνό τρέξιμο σε ανηφορική διαδρομή · Αύξηση της αθλητικής δραστηριότητας σε συνδυασμό με ακατάλληλα παπούτσια · Πρηνισμό του άκρου πόδα, ο οποίος είναι ένα ανατομικό πρόβλημα όπου το πόδι βρίσκεται συνεχώς σε έσω στροφή και μειώνει την ποδική καμάρα τόσο στο απλό περπάτημα όσο και στο τρέξιμο · Χρήση παπουτσιών με ψηλό τακούνι στην εργασία και μετά από αυτήν χρήση αθλητικών παπουτσιών για άσκηση. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ? Τα συμπτώματα της τενοντίτιδας του Αχιλλείου περιλαμβάνουν πόνο στην περιοχή και συχνά οίδημα
και ένα αίσθημα «σκληρότητας» του τένοντα. Πόνος επίσης προκαλείται όταν γίνεται ακροστασία στα
δάκτυλα των ποδιών όπως και κατά τη διάταση του τένοντα. Τέλος, πολύ συχνά λόγω της τενοντίτιδας
μειώνεται το εύρος της ραχιαίας κάμψης της ποδοκνημικής. ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ? Η θεραπεία περιλαμβάνει φυσικοθεραπείες με: * ηλεκτροθεραπεία, * υπέρηχα, * μαλάξεις, * διαθερμίες, * laser, * μαγνητοθεραπεία, * παγοθεραπεία * βελονισμό. Ο σκοπός της αποκατάστασης είναι η ταχύτερη και ασφαλέστερη επιστροφή σας στις καθημερινές
και αθλητικές σας δραστηριότητες. Ο γενικός κανόνας πάντως λέει ότι όσο πιο χρόνια είναι η φλεγμονή
τόσο περισσότερος χρόνος απαιτείται για την ίασή της. Μπορείς ναεπιστρέψεις με ασφάλεια στις αθλητικές
και καθημερινές σου δραστηριότητες εάν ξεκινώντας από την αρχή της λίστας και πηγαίνοντας προς το τέλος
καθένα από τα παρακάτω είναι αλήθεια : · Έχετε πλήρη τροχιά κίνησης στο τραυματισμένο πόδι συγκρίνοντάς το με το υγιές. · Έχετε την ίδια δύναμη στον γαστροκνήμιο του τραυματισμένου ποδιού όταν το συγκρίνετε με το υγιές. · Τρέχετε σε ευθεία χωρίς να αισθάνεστε ενόχληση. · Κάνετε σπριντ σε ευθεία χωρίς να αισθάνεστε ενόχληση. · Μπορείτε να κάνετε αλλαγές κατεύθυνσης στην αρχή τρέχοντας αργά και μετά κάνοντας σπριντ. · Κάνετε κατακόρυφο άλμα προς τα πάνω στην αρχή με τα δύο πόδια ενώ μετά με το τραυματισμένο πόδι μόνο και δεν έχετε ενόχληση.